I know that everything is gonna be allright, somehow, sometime (Y)

Nu blev jag uttråkad istället och kom nyss på en sak. Jag älskar att skriva, jag allt egentligen. Har skrivit böcker, dikter, texter och sånt jag bara tänker på men på sista tiden känns det som om jag int har haft någon inspiration. Det känns int som om jag seriöst har satt mig ner och skrivit en enda rad så på jättelänge. Vart tog inpirationen vägen? Jag undrar men det känns som att lite av den kom nu bara för att jag kom på att det var länge sen jag skrivit. Helt plötsligt började det bara klia i fingrarna och det känns som om jag måste gå och skriva några rader i mitt skrivblock xD Knäpp jag vet men sån är jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback