I miss you much!

Usch känns verkligen jobbigt ibland. Jag älskar min nya klass och jag trivs på min nya skola men det e verkligen svårt att inte träffa mina vänner varje dag. De flesta av mina kompisar gick int på min gamla skola men jag träffade dom ändå oftare förr. De jag saknar mest är Malin och Kerstin, även Julia för dom brukade jag ju liksom träffa varje dag. Malin träffar jag nästan varje helg men inte alltid. Jag tänker tillbaka på den dagen då vi slutade, vi var ledsna för att splittras men glada för att ta nästa steg in i framtiden. Det är ungefär så jag känner nu med, det känns ändå helt fel att int se dom varenda dag, att inte sitta på där vanlig bänken utanför klassrummet och prata om allt möjligt på rasten. Jag ville bara säga att jag saknar er !
9CD <3
¨
Kerstin <3
Julia <3
Malin <3

Jag drar till mjölby och linköping sen och träffar mina underbara vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback