Idol :)

Har nyss kommit hem från att ha tittat på idol och ätit äpplepaj hos M&M :). Det var trevligt, hatar att titta på idol själv för då kan jag int kommentera de bra låtvalen, eller vilken hög ton den där människan tog t.ex ;). Det var faktiskt rätt bra idag tkr ja, det enda som jag blev besviken på var hur Sebastian Krantz sjön på slutaudition. Jag har lyssnat på Sebbe flera år och alltid tyckt och tycker att han har en fantastisk röst men jag vet int vad som hände ikv det var bara int han, det var dåligt rent ut sagt men som tur var gick han vidare än då så att han kan visa att han faktiskt kan för det vet jag att kan ! :D Får bara hoppas att han taggar ner den där bratzstilen också han står ju och kollar sig i spegeln hela tiden och har massor smink på sig. Visst jag kan förstå om han vill ha lite puder för att int se blank ut men någonstans gå väl gränsen? Han är i af väldigt begåvad och kommer säkert gå långt. Mina favoriter i tävlingen så här långt är Alice Hagenbrandt, Sebastian Krantz, Olle hedberg, Linda Eriksson, Andreas Weise och Therese lundberg men jag kommer säkert ändra mig många ggr :). Björn Nagander, han polisen vetni är också rätt bra och han som var med förra året och blev totalt sågad och Jay Smith. Ja, det var verkligen många bra i år xD.
Jag gillade mer den blonda Sebbe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback