Jäävla käärring !!

Satt nyss på bussen hem och då kommer det en jävla kärring och säger att hon vill sitta där jag sitter och jag bara: Jaha ? vrf det? och hon bara: för att jag vill det. Jag vill börja bråka där på bussen så jag flyttade mig men kunde int hjälpa att högt och tydligt säga: Jävla kärring. Hon sa inget men hon måste ha hört. Usch vad arg jag bli på sånt men vad ska man förvänta sig, det var en sån där typisk knarkartant ni vet. Men hur kan man bete sig så egentligen? Jag vet att jag har kort stubin men såklart att man blir arg på sånt. Nej nu ska jag int ägna denna kärring mer av min tid utan nu blirre fix, käk hos mormor och sen dra till lkpg. Skriver när jag kommer hem, typ vid halv tolv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback