Jag äger på orientering!

Jonas (min förra idrottslärare) skulle fan vara stolt över mig ! Jag har aldrig varit bra på orientering utan har mest hamnat på ställen som int ens finns med på kartan men nu har jag orienterat 2 ggr på 2 dagar och jag har inte kommit bort en endaste gång och dessutom är jag, Sofia och Hedda snart klara med våran bana, vi har bara 2 kontroller kvar, hur duktigt ? :D Vi måste klara 1 bana per termin eller ngt för att få G och jag trodde att den skulle bli jättesvårt men det e fan busenkelt!  Blev jävligt blöt i skogen idag men det får man väl ta xD. Så himla gött det ska bli när vi äntligen är klara, behöver en lektion till på oss skulle jag tro :). Men nu måste jag dra till grannarna och se idol ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback