Jag älskar Håkan!

Gud vilken fin röst Håkan Hellström har! Så musikalisk och så bra ! Just nu knarkar jag lite Håkan-musik. och funderar på om jag ska lägga mig och titta på film :). The blind side, kanske den verkar ju så himla bra men sorglig men jag älskar sånna tjutfilmer, det är faktiskt de bästa tycker jag. Men får se hur jag gör, har ju inget annat för mig egentligen. Jag har skrivit lite idag, ååhh vad jag är glad att min inspiration har kommit tillbaka! Haha xD Nej men ikv kan ni väl lista ut vad som händer? Idol såklart ;) Imorrn blir det stockholm och det är bara att hoppas att mässan inte är så tråkig som jag tror. Någon som kommer däcka på bussen på morgonen är i alla fall jag, fyfan vad seg jag är om mornarna!
ska jag eller ska jag inte? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback