Jag älskar helg !:D

Jag bara älskar att vara ledig och slippa gå till bussen tidigt på morgon (alla fall på onsdag trosdag och fredag då vi int har ngn sovmorgon alls :() och sedan sitta bakom en bänk hela dagarna xD. Ja ni kanske hör att jag är väldigt skoltrött, men det har man rätt att vara efter 10 år i skolan. Är det verkligen 10 år nu !? Men det dröjer ytterligare 6 år innan jag är färdigutbildad. Gud vad deprimerande att tänka så, då är jag ju fan 22 år, men kommer förmodligen jobba samtidigt som jag studerar. Jag ska blir sjuksköterska först och främst (tror jag, min framtid står faktiskt int skriven i sten än :)). Men just nu går jag ju Omvårdnadsprogrammet där man efter en 3årig utbildning blir undersköterska och det ser jag ingen framtid för mig inom så sen är det ännu en 3årig utbildning för att bli sjuksköterska och sedan vill jag eventuellt bli ambulanssjukvårdare. Men inget är ju bestämt än som sagt. Men fy varför kom jag in på detta ämne ? På helgen ska man ju faktiskt lägga skolan åt sidan iaf jag det är bara på söndagar jag kan tillåta mig själv att plugga, har jag helg så ska ja ju också ha ledigt ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback