Jag är besviken !

Sa ju att jag int skulle skriva mer idag men kände mig tvungen ! Jag har väldigt starka politiska åsikter och det finns helt enkelt int ngt annat parti än socialdemokraterna för mig, gillar även miljöpartiet men hade jag fått rösta så hade min röst självklart gått till socialdemokraterna. Nu är jag besviken, det känns fan förjävligt att leva med en borgerlig regering i minst 4 år till. Jag tkr dock att Mona ska sitta kvar för jag gillar verkligen henne men jag rädd för att enda chansen för att socialdemokraterna ska bli en del av regeringen igen så måste de byta statsminister. Dock har jag inga större åsikter om SD just nu, vet dels inte så mkt om dom men håller de sig till sina löften ser jag inget större problem, vi har ju liksom demokrati i sverige och nu har de blivit invalda i riksdagen så då e det bara att acceptera det. Nej ska nog gå och sova nu har int lust att se de blåa gotta sig åt vinsten! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback