Jag vill ha ett badkar !!

Är på jättedåligt humör idag och jag vet int riktigt varför men så är det. Allt är bara skit idag känns det som :( Jag är arg på allt och alla ( ta int åt er för jag är såklart inte arg på er). Gör man ngt för att reta upp mig så blir jag tjurig direkt och därför är det skönt att vara hemma själv. Men just nu vill jag bara ha ett badkar, så jag kan krypa ner i ett varmt bad och bara glömma den här dagen ett tag, det skulle vara så himla skönt ! När vi flyttade in här för lite mer än 3 år sen så hade jag ett krav på att var vi nu flyttade så skulle det finnas ett badkar för jag har aldrig bott utan det förut men det fanns int det här men mamma lovade att vi skulle köpa ett. Nu har det gått 3 år men vi har fotfarande inget badkar, gör mig lite tjurig faktiskt ! Men just nu så lyssnar jag på Nickelback som gör den här dagen lite bättre så förhoppningsvis är jag gladare när de andra kommer hem. Men just nu ser det illa ut för jag har ont i hela jävla kroppen och nu gick brandlarmet också !!! Ska jag int ens få ha lite mysigt med ljus eller ? Det verkar int så, usch nej nu går jag och begraver mig under täcket ett tag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback