Kungarna av Tylösand

Det fanns inget annat att titta på så därför sitter jag och tittar på detta program. Jag har inget emot deras livstil alls för det är liksom deras problem men i mina ögon ser allt bara tragiskt ut. Hur fan kan man leva sådär? Jag skulle må psykiskt dåligt om mitt hus såg ut sådär, jag menar kakor och skit över hela golvet nej fy fan vad äckligt! Aja men det e som sagt deras egna val och de valde själva att ställa upp i detta program men jag skulle aldrig göra det. Men vi är alla olika och det är tur det ! Bäst i idol idag tycker jag var Minnah och Daniel så jag hoppas verkligen att det är dom två som får gå vidare :). Efter utröstningen går jag och lägger mig, ska upp vid kvart över 6 imorrn så vi hörs inte förrän imorrn kväll någon gång, vet inte när jag kommer hem riktigt :/.
Haha jäkligt kul att höra Jockes östgötska för den e rätt bred ändå  xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback