Kvällen

Nu är jag gladare, snackade med Fiiah förut och hon kom med rätt lugnande nyheter :). Ikv blir det tvmys med mamsen, Idol och lite vetni !:) Haha det jag följer mest av idol är faktiskt när det är auditions det är så himla kul att se folk göra bort sig (haha sorry men det måst ni ju alla tycka, det är ju faktiskt skrattretande att ingen har varit ärlig mot dom) och att se underbara talanger upptäckas. Jag älskar't helt enkelt :D. Sen när fredagsfinalerna är brukar jag missa det ibland, jag är hellre ute med vännerna än att sitta bänkad framför tv:n :). Asså shit ni skulle bara höra min röst just nu jag kan verkligen int prata xD är jättehes xD Aja har bra kväll allihopa! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback