Kvällspromenix :)

Var nyss på en kvällspromenad med mamma men kan int gå så snabbt när man går med henne eftersom att hon är gravid i vecka 26 snart och det har tydligen tärt på hennes kondis xD Nej men det var väldigt skönt och har faktiskt int varit ute (mer än att gå över till m&m som bor brevid) sen i måndags. Jag tkr faktiskt att det bästa sättet att bli frisk är lite frisk luft och självklart ha varma kläder så man int riskerar att bli ännu värre men jag drog på mig vinterjackan för säkerhetskull ;). Det är int ofta man kommer ut när man är sjuk men det faktiskt det bästa om så bara för en liten stund. Nej men ska väl sova snart antar jag och så får vi se hur jag mår imorrn. Kram på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback