Look who´s talking

Kom hem vid halv tolv typ :) Trevlig kväll varre fast det var tråkigt i mjölby så jag åkte till linköping där Ludde, Johanna, Mackan och Fiiah mötte upp mig vid station och vi åkte hem till Ludde. Chillade där och somnade typ i hans säng för var så jäkla trött efter igår xD. Men fick int sova för Fiiah så hon slog till mig varenda gång jag slumrade till xD. Haha Fiiah och jag drog hem vid halv 11 och träffa Cec, Felicia och Malin i mjölby, snackade med dom i några minuter och sen kom bussen så Malin jag och Fiiah drog hem :). Sitter nu med mamma och tittar på "Look who's talking", sett den hundra gånger men jag älskar den verkligen, sååå rolig :D Haha men ska sova efter så skriver mer imorrn då jag ska ha en plugg dag -__- såå trååk. Men godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback