Mys :D

Jag har int hunnit lägga in programmet så jag kan lägga in bilder på datorn men ska fixa det snarast för har blivit lite bilder nu på sistone ! Käka nyss typ blev ost och broccoli soppa, mums me love!:D Nu blirre mys framför film sen dusch, tv och sova! Är så jäkla trött trots att jag verkligen sovde ut imorse. Men blirre väl så när man måste sitta vid en bänk och stirra nere i en bok eller upp på en tavla hela dagen ! Imorrn ska vi ha konditions test på gympan och det kommer int gå bra at all! Min kondition suger och det e väl mkt pga rökningen kan jag tänka mig. Fy Ellaah måste sluta med det ! Men förra sommaren så sprang faktiskt Fiiah och jag varenda dag nästan och då hade jag faktiskt bra kondis men nu är den nere på noll så får se hur det går :S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback