Myskväll med mig själv :)

Det e faktiskt skönt att vara hemma själv ibland och det kommer jag vara ikv mellan 4 och 9. Rätt skönt att bara ta det lugnt och vara själv när jag mår som jag gör. Jag ska slappa framför en film, perfekt när man är själv !(Y) Det blir remember me, har velat se den länge men har liksom glömt bort det och så kom jag på det idag så ikv ska jag smälta när jag ser Roberts vackra leende och underbara ögon ! xD Han är ju bara för snygg ! :D Men nu blir det väl käk snart och sen blir jag lämnad i min ensamhet. Mamma jobbar, bror ska åka hem och Hasse är på något möte men det ska nog bli bra endå även om jag hatar att vara ensam mer än 2-3 timmar.
Haha så jäkla söööt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback