Noll uppdatering!

Men jag har ju faktiskt vart i stockholm hela dagen och imorse innan jag åkte han jag helt enkelt inte  :(. Mässan var tråkig, det var inte så mycket mer än att gå runt och titta på massor hjälpmedel typ. Så vi tjejer, eller aa de flesta av oss drog till donken där vi satt ett tag. Gick tillbaka till mässan och satt på en bänk och väntade på att klockan skulle gå medan vi hade fin utsikt på en som jobbade i garderoben ;) Gick lite till på mässan och sen gick vi ut och väntade på att bussen skulle komma. Tittade på "på andra sidan häcken" under resan hem och sen lyssnade Fiiah och jag på musik och snackade massor skit. Mamma hämtade upp oss på skolan och sen hamnade jag här ;) Bjuder på lite bilder från idag med =)
Sofia
Elise
Karro
My
Hedda
Frida och Elin
Moa och Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback