Nu är det int långt kvar! Längtar :D

Nej nu är det int alls långt kvar eller jo det e ju beräknat att det e ungefär 16 veckor kvar men jag tror det blir tidigare :D. Tkr faktiskt det är dags att berätta lite om detta på bloggen :). Jo 30 december så ska jag få ett litet syskon och jag är så glad! Jag älskar bebisar och barn. Bebisar är så söta och de luktar så himla gott :). Jag vet inte vad det är för kön än men det kommer vi förmodligen att få reda på inom kort :D. Haha ville bara dela med mig lite av min glädje men nu måste jag dra för mamma kommer hem snart och då ska vi dra och simma (Y).
BTW jag kommer bli världens bästa storasyrra !:D
Gud så sööta !:D
Bilderna är lånade från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback