Remember me

Fy fan vilken sorglig film ! Till en början trodde jag int att det skulle vara en tjutarfilm eller aa ni fattar, visst var det sorgligt i början med men i slutet kunde jag inte hålla tårarna tillbaka. Ska väl int avslöja allt till dom som int sett den men jag önskar att den hade slutat på ett annat sätt. Men jag ger filmer 5 poäng av 5 möjliga för den var verkligen jättebra!
Snart blirre idol och sen vänta på ett samtal av Fiiah, shit finns för dig gumman ! Blir ingen skola imorrn heller för har börjat få vita fläckar på halsmandlarna så det är säkert halsfluss men tänker int åka till VC ändå för antibiotika påskyndar typ bara tillfriskningen med 1 dag så ser ingen anledning med att jag ska trycka i mig sånt. Aja detta är säkert sista inlägget för idag så ni får sova så gott inatt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback