Ringde bästis

Ringde bästis och snackade lite och hon kan alltid göra en tråkig dag lite roligare :). skrattade och bara snackade skit ett tag :) Alltid bra att ha sin bästa vän ett telefonsamtal bort. Vi kom i alla fall fram till att Stockholms resan på Torsdags skulle bli enormt tråkig och vi skulle förmodligen sova bort hela buss resan! Ska nämligen på någon mässa där med klassen, mässan kommer pågå i ungefär 4 timmar och det känns bara för deprimerande eftersom vi båda har dåligt tålamod men tur att vi har varandra så kommer nog bli en del skratt den dagen med:). Åker från skolan vid 8 och kommer hem typ 18, fyfan vad träligt och sen ska vi såklart till skolan på Fredag med, kommer vara helt slut kan jag säga ! Men nu ska jag titta på ett avsnitt av parlamentet, om inte det kan få mig på bättre humör finns det nog inget som kan få det..
Älskar dig gumman ! <3

Kommentarer
Sofia

Visst ä jag bra :D hihi älskar dej med <3

2010-09-26 @ 21:44:25 | http://blondinxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback