Simma !:)

Skolan var helt okej idag trots att den var lång. Har lunch klockan halv 11 och slutar 4 vilket är jäkligt illa för då är man hungrig som faan sen ! :S Hade iaf metod i slutet av dagen där vi skulle känna på hur de gamla känner sig på ålderdomshem när man typ blir matad, blir hjälpt upp ur sängen och liknande, mkt skratt blev det iaf xD. Fiiahs morfar kom och hämtade oss och när jag kom hem var maten typ klar som var, var ashungrig! Ska snart åka och simma med mamma och Monika och som ni vet älskar jag att simma, där är så himla skönt! När jag kommer hem blir det plugg till engelskaprov imorrn men kan typ allt, engelska är ju int ett dugg svårt tkr jag int ;). Skriver senare ikv innan idol för det vet ni att jag måste se, älskart ! :D
Hahahaha ! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback