Sjuk!

Nu är jag verkligen besviken ! Detta skulle ju bli en bra vecka, en rolig vecka med knäppa bilder från våran maskeradvecka i skolan och så går jag och blir sjuk! Hur jobbigt e int det då? I tisdagsnatt var jag vaken hela natten och hade migrän eller ngt. Vet int riktigt men huvudet höll på att explodera och jag kräktes flera ggr. På onsdagen var det int direkt bättre men jag hade inga mer kräkningar iaf. Låg däckad hela dagen så jag bestämde mig att stanna hemma även idag. Men det e faktiskt bättre och imorrn ska jag gå till skolan för vill inte missa mer nu när jag precis börjat gymnasiet och allt. Maskeraddagen i morrn har blivit ändrad till fjortis ist för lättklädd så det e bara att smeta på massor med fondation och köra xD Bild kommer imorrn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback