Slutade tidigare idag !:D

Så himla skönt ! Älskar att sluta tidigare på onsdagar och torsdagar då vi har så länga dagar, men vi fick en del hemuppgifter för slutade 1 timma tidigare än vanligt :). Nu är jag hungrig men blev int att jag åt när jag kom hem utan satte mig här ett tag men ska snart gå och ta lite mellis. Ikväll blirre pizza, sån där mozarella som man köper i affären vetni, så gott ;). Men den ska jag nog äta till idol, mysigt värre :). Längtar så till helgen, sena kvällar och sena mornar kan det bli bättre ?;). Går bara nästa vecka sen är det prao i 3 veckor. Gött säger jag ! Slipper åka buss varenda morgon och då blir det förhoppningsvis att sova lite längre, men det e klart kommer ju ha väldigt oregelbundna tider ibland kanske jag jobbar 7-16 ibland 16-21 och ibland 7-12 och sen halv 5- 21.30. Men det gör mig inget jag jobbar hellre kväll än morgon tror jag för då får man ju vila ut och så det enda jobbiga blir att jobba helger men det ska nog ordna sig är ju ledig dom dagar andra jobbar och har skola ;) Men nu ska jag käka lite hörs sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback