Slutade tidigt idag!

Men väldigt skönt kan jag säga för skulle annars haft oändligt mkt att göra idag så hade väl däckat i sängen vid 8 men nu när jag kom hem tidigare så får jag en chans att pusta ut lite och sedan ta itu med lite sysslor. Ät nyss lunch kan man säga eftersom jag int åt alls mkt i skolan. Blev pizzarester från igår xD. Om en och en timma ska jag iväg med mamma och Monika för att simma och jag kan int ens beskriva hur skönt det kmr blir ! Simmade hela tiden typ för ett halvår sen, åkte minst en dag i vecka och jag saknar det lite men jag hoppas att vi ska ta tag i det nu:). Det är ju så himla avkopplande och simma och man blir så himla slö i kroppen och då sover man ju jättebra! Sen blirre läxor, packning för ska på läger med klassen imorrn :) och sen idol såklart ! Shit jag fick ngr favoriter igår och det var han Jonathan som sjöng tears in heaven, tjejen som hade haft ett kollapsat stämband, han som hade varit med förra året, hette han Johannes? eller har jag bara inbillat mej det? och han som varit trubadur xD hoppas ni fattar för kmr faktiskt int ihåg vad alla heter.. Men får se om jag hinner slänga in ett inlägg ikv annars skriver ja på fredag :) puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback