Söndag = Grå och trååkig

Jag hatar hösten men samtidigt älskar jag den! Vädret suger nästan alltid och det är för det mesta grått och regnigt ute men på de dagar då solen faktiskt sticker fram är hösten bara för fin! Alla fina färger utomhus och fördelen att kunna mysa ner sig en höstjacka och en stor halsduk är vad hösten är till för. Eller att bara sätta sig i en stora myskläder, tända ljus, dricka te och läsa en bok, så mysigt :). Det är nog vad som kommer hända idag, är hemma själv så ska passa på att mysa lite. Tända ljus ska jag definitivt göra och lägga mig i sängen med läxböckerna, inte särskilt kul men mysfaktorn höjs i alla fall :)BTW vet ni vad jag har kommit fram till? Jag ska nog sluta med alla dessa förkortningar jag håller på med hela tiden som t.ex, Iaf, blirre och ist. Det ser bara tråkigt och ovårdat ut xD Så jag ska i alla fall försöka sluta med det så får vi se hur bra det går :) Nej nu ska jag höja mysfaktorn i huset lite :D
Gud vad fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback