Spenderat dagen med mormor :)

Ja, idag kom mormor och hämtade mig efter skolan och vi åkte till linköping och till Hanna ett tag. Efter det blev det stan, tittade lite på kläder och barnsaker :) sen så bjöd mormor mig på middag, gulligt värre :). Blev ngn fisk, klyftpotatis och romsås mums !:D Efter det köpte vi present till lilla Tyrisen och en målarbok åt Moa med, sen tittade vi lite porslin eftersom jag ska börja samla på finporslin och hittade ett jag tror att jag vill ha, kommer int ihåg vad dem hette nu men visar sen vilken jag menar :). Sen åkte vi och jag kom hem till ett tomt hus, mamma jobbar och Hasse är någonstans. Rätt skönt ändå :). Men blir att dra över till mormor och morfar snart och titta på idol, skriver kanske mer senare får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback