Tkr synd om mig själv!

Usch det e verkligen int så här man vill spendera sin lördag! Vaknade sent idag och allt var bra och vi skulle åke in till lkpg för lite shopping, jag och familj. Så jag duschar och sitter och fönar håret. Plötsligt skriker jag rakt ut av att jag få så ont i nacken och jag kan int fatta vrf. Visst jag har haft problem med nacken i typ 10 år men aldrig, och då menar jag verkligen aldrig har jag haft så här ont. Jag kan int hålla nacken uprätt för det gör så in i helvetes ont så jag sätter mig på golvet i mitt rum med huvudet på sängen liksom framlutad så att nacken int är upprätt. Så där sitter jag och tjuter i en hel timma typ innan jag lyckas övertala mamma hur ont det gör och hon ringer sjukvårdsupplysningen. (Ja, min mamma är lite sån ibland att hon int tror på att jag har så ont som jag har och det är jävligt jobbigt för där sitter jag med mina smärtor och vet int rikitigt vad jag ska göra. Får en tid på jourcentralen i motala och får veta att jag har nackspärr vilket jag har haft förut men typ bara i korta minutrar eller ja ni fattar sånt man får ibland så ni fattar kanske hur ont det gör att ha så ont hela tiden eller ja i ngn dag kanske mer. Har int försvunnit än så jag får se hur det blir. Just nu ska jag iaf äta medicin och smörja in zoon i 5 dagar så får se hur det blir men nu vet ni iaf vrf jag int bloggat! Godnatt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback