Trevlig dag:)

Jag och Fiiah åkte in till mjölby typ vid 4 där vi mötte Malin på station och sen var det nästan direkt dags att gå på tåget till Linköping. Sen när vi kom till linköping så tog vi bussen till US (universitetssjukhuset) där vi hälsade på Tyra. Tyrisen var på bra humör och skrattade mkt men man såg att hon var trött och hade lite ont men med tanke på omständigheter så var hon rätt pigg. Måste bara säga att Tyrisen måste vara den tappraste, modigaste och tuffaste lilla tjejen jag någonsin träffat! Hon har klarat sig igenom allt det här förvånansvärt bra och är väldigt pigg och glad trots operation för bara 2 dagar sen. Jag hoppas bara innerligt att allt går bra för henne för hennes och hennes näras skull. Lilla gumman asså, var bara tvungen att fälla ngr tårar när jag och tjejerna gick, allt är bara så hemskt men måste säga att det var tur i oturen. Tänker int skriva ut här vad det handlar om i respekt mot hennes familj, det skulle helt enkelt int kännas rätt. Resten av kvällen vill jag int ens skriva om för den har bara bestått av irritation och aa massor.
Bilden är lånad från Fiiahs blogg och bandaget på den lilla gullungen är borttaget nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback