Trött!!

Hur kan man bli trött på att bara ligga och vila en hel dag? Det e en bra fråga tkr ja, men det har väl att göra med min förkylning tror jag. Till hösten och vintern blir jag alltid sådär jobbigt förkyld, näsan rinner, huvudet håller på att explodera, jag blir tung i hela kroppen och är ständigt trött. Som tur är så har jag int hamnat riktigt där än men när hösten verkligen är här och vintern börjar komma då kmr jag garanterat att bli så för ja, det blir jag varje år. Dessutom brukar jag alltid få halsinfektioner på vintern, vet int hur många ggr jag har lurat mig själv att jag har halsfluss, åkt till VC och kommit hem med penicillin och beskedet om att jag har en halsinfektion. Mitt immunförsvar är lika med noll och jag börjar bli väldigt trött på det! Hatar att vara sjuk men endå är det alltid jag som drabbas -_- men jag ska väl int klaga, kunde varit värre. Eller hur? :D Nej men ikv ska jag iaf gå och lägga mig skapligt, ska bara se CSI Miami och sen däcka i sängen för imorrn blirre att gå upp typ klockan 6 :(. Aja godnatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback