Tv-rutiner

Haha ja, det är mina vardagskvällar det :) Och snart så börjar alla bra tv-serier igen och då kommer jag i de vanliga rutinerna. Jag älskar tv så är det bara, blir en riktig soffpotatis när vardagskvällarna smyger sig på :).
Måndag: Medium
Tisdag:  Ugly Betty, Desperate Housewives
Onsdag: Grey's anatomy, Berg flyttar in, Kungarna av tylösand (True Blood när det börjar, tror det är på onsdagar XD)
Torsdag: Vampire Diaries
Sen blirre lite annat som idol och sånt men aa så här ser mina tv-kvällar ut typ :)
Mina favoriter, DH, VP och TB! Haha använder alltid förkortning xD För övrigt så sög andra säsongen av True blood men har hört att den 3:dje ska var mkt bättre så vi får hoppas så. TB börjar dock int förrän nästa år med DH börjar den 5 oktober och VP börjar 14 oktober. Längtar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback