Usch för denna smärta!

Började ju skolan sent idag och när jag gick upp i morse mådde jag int alls bra. Nacken är värre än igår och jag hade 37.7 i temperatur och när jag tog den igår hade jag bara 36.2. Men jag åkte till skolan iaf men det gick helt enkelt int att koncentrera mig när ena sida av nacken och huvudet bara dunkade :(. Så Hasse kom och hämtade mig och den dess har jag bara vilat, vill int missa så mkt av skolan så får se till att må bättre imorrn ! Hoppas att mina kära bloggläsare mår bra och int drabbats av ngt virus för det är jäkligt jobbigt att vara sjuk!
Gud vad jag saknar oss! De oskiljaktiga vännerna som var tvungna att splittras pga gymnasiet eller int Fiiah och jag men jag saknar att vara så knäppa som bara vi 3 kan vara när vi är tillsammans! Älskar er busungar ;) <3

Kommentarer
Sofia

Hihihi det ä bara vi 3 som kan ;) Hehehe :D ILY <3

2010-09-13 @ 16:06:14 | http://blondinxo.blogg.se/
Malin

ååhhhh börjar ju gråta :( saknar er som faaaaan!! älskar dig, och jag älskar oss! <33

2010-09-13 @ 21:20:13 | http://maliiinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback