Usch vad stressigt allt ska vara !

Ja, det är vad allt är just nu. Såg just idol och hon Alice shit säger jag bara! Jag får gåshud bara jag tänker på det, måste fan vart den bästa auditon ngnsin i idol! Men tillbaka till vad som var stressigt, jag har packat massor och verkligen tryckt ner för att få ner allt, tror ni int jag märker att jag glömt att packa ner plattång och sminkväskan då eller? Sminkväskan måste jag ändå packa ner imorrn men plattången kan jag plocka ner sen. Nej, jag åker helt enkelt ingenstans utan min plattång om jag så bara ska vara borta i en natt som nu. Det kan ju börja regna och då vill ni int ens veta hur mitt hår blir. Men nu måste jag duscha bort allt klor från den välbehövliga simturen :). Tror int jag hinner med ngt mer inlägg innan lägret men vi ses på fredag !:D Ha det bra, puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback