Utgång :)

Jag älskar att umgås med mina underbara och knäppa vänner och det är just på helgerna som jag har tid att ägna åt sånt som jag älskar men ikv trodde jag int att jag skulle kunna åka in till mjölby. Ska ju på bio som sagt vilket också ska bli kul men kom på att jag kan be far min att köra vägen om mjölby hem och släppa av mig :D och det får han bara ta och göra annars får han slägga av mig på station i linköping så får jag ta tåget men vi får helt enkelt se hur det blir till Mjölby ska jag iaf ;). Blir säkert ferre hos ngn som vanligt, trevligt trevligt får man hoppas ibland spårar det ju ur men för det mesta har vi kul. Ska dock int dricka ngt, har precis varit sjuk och måste ägna söndagen åt lite plugg och då är det ju bra om jag int är bakis ;). Snart blirre fix och en sväng till mormor. Lägger ut en outfitbild innan jag sticker, men blir rätt slapp stil idag tror jag eftersom att jag ska på bio och allt.
Mina tjejjor :) <33 Killarna är int direkt linslusar men jag har dom på bild i mobilen men orkar int lägga in dom nu xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback