utmattad!

Tänkte först skriva trött som rubrik men utmattad passar helt enkelt bättre! Kom hem för en halvtimme sen typ och kvällen har vart rolig. Var först i mjölby typ en timma och träffade tjejerna :D. Mötte upp Fiiah på station och jag och hon åkte till linköping eller aa hem till Ludde. Var där och chillade hela kvällen och hade mysigt :). Alla var typ övertrötta så skrattade hela tiden. Skulle egentligen ha tagit halv 11 tåget till mjölby och 11 bussen hem men missade bussen från Tallboda så åkte hem med halv 1 tåget ist. Men nu är jag jättetrött för somnade 2-halv 3 igår natt eftersom vi tjejer snackade en bra stund och sedan blev jag väckt av massor liv klockan 10 i 8 och jag som hade tänkt att sova till halv 9 :( xD. Men nu känner jag att det är dags att sova och imorrn ska jag verkligen sova ut! Natti natti ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback