Baksmälla

Fan vilken baksmälla jag har, verkligen perfekt när Jennifers farmor kommer hit! Är så seg så att jag knappt kan hålla ögonen öppna men det är nästan värt för fan vad kul vi hade igår! Sofia och jag åkte in till mjölby vid 6 och då träffade vi Fillo och Emma och gick och åt. Sen gick vi hem till Emma för lite grogg och fix innan Fillo följde oss till station och vi åkte till Lkpg :). Bästa Christoffer var som vanligt snäll och kom och hämtade oss och vi åkte hem till dulle. Där var Johan Sebastian eller vad han nu hette? (haha bara Emma och Sofia som kommer fatat xD) och Rabi. Blev lite groggar där med och haha fy fan vad kul vi hade. Har npg aldrig blivit släng, bärd, sutten på eller haft så många människa ligga på mig så mycket (haha misstolka inte !). Aja efter lite vodka fick jag tydligen för mig att Dulles sköldpadda pratade engelska så medan jag pratade med den (på engelska) och höll på att vara allmänt pinsam så kom Christoffer och filmade mig och la ut på FB! xD Dumma han men han taggade mig inte så ni kommer nog inte hitta den endå ;).
Aja nu ska jag umgås med de andra här för nu kom Jennifers farmor. Hejdå ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback