Fan vad trött jag är!

Godmorgon! Jag är hur trött som helst trots att jag sovit sen 3 igårnatt.. Aja gårdagen var i alla fall bra :). Umgicks med familjen på dagen. Vi fikade, gick promenad, pratade bort flera timmar och åt god mat. Sen på kvällen gick jag ut med Sofia och Jennifer på ännu en promis. Sen gick vi hem till mig och tittade på Melodifestivalen och hade mysigt. Slapp och mysig lördag behövdes efter fredagen ;).
Nu ska jag titta på film ett tag och sen vid 1 kommer pappa och vi ska åka och äta. Men vem fan äter middag klockan 1? Jo, min pappa tydligen. Fast tror att det är för att han håller på att träna, han tränar ju typ 5 ggr i veckan för att skaffa magrutor som han säger. Jag undrar om det ens går att bygga muskler på den där spinkiga kroppen, haha nej nu var jag dum ! Nu ska jag se på "Luna" och sen blir det fix och innan pappa kommer :).
Har ju sett alla filmer i on demand utan dom jag inte varit så sugen på, men aa får hoppas att den här är bra ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback