Glad alla hjärtansdag !:D

Kommer med en alla hjärtansdag hälsning så här sent på dan, men vafan har haft annat för mig idag ;). Slutade vid 15 men Sofia, jag och Hedda gick ner till stan och jag köpte ett armband och en jättesöt klänning till Jennifer, sjukt hur mycket jag la på alla hjärtansdag present till henne men självklart att man ska skämma bort småskitarna ;). Köpte även prydnadsros till mamma :D. Själv fick jag en hjärtljus av mamma och tugummi av mormor och morfar (brukar få godis av dom med eftersom jag inte äter det längre så fick jag tuggummi :)). Kom inte hem förrän 5 så efter det har jag typ bara dejtat soffan, varit och handlat och ätit. Snart ska jag krypa ner i sängen och sova nästan enda till 8 :D Har ju fortfarande kvar sovmorgonen på tisdagen. Lite tjurig är jag att de tog bort sovmorgonen på måndagen då man typ kunde sova till halv tio, såå skönt! Aja snart är det lov, sen APU i 4 veckor och skolan igen den 28 mars och sen fyller jag den 30, hoppas på att få en platt-tv :D. Aja vi hörs imorrn sötisar:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback