Glad men trött tjej !

Tittar på någon dålig film på tv1000family just nu för har inget annat för mig. Var ju som sagt i mjölby idag för att träffa Fillo och vi gick till UM för jag skulle fixa p-piller, fick en ny tid vilket dock är den 7 mars så är ju ett tag kvar. Åkte hem typ direkt efter för Fillo skulle och träna och jag skulle hem och äta. Blev mys med mamma framför en film, Life as we know it fick det bli :) Den var rätt så bra men inget jättebra. Sen såg vi såklart Big Brother, haha såå kul tycker jag ! xD Men ska väl snart dra mig mot sängen snart :).
I morgon blir det kanske bio med familjen :) haha ska ju även på bio med Fillo på söndag xD. Gick inte så mycket bra men hittade en bra som jag ska se med familjen och sen hittade Fillo en som verkade väldigt bra :).
Men ni får sova så gott så hörs vi imorgon. Godnatt <3
Den här ska jag ev. se med familjen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback