Glee

Laddade hem säsong 1 av Glee eftersom att alla säger att det är sååå bra och aa jag har inte varit så intresserad när första säsongen gick på tv. Men nu tog jag mig tid i alla fall och jag är beroende ! Haha det är ju hur bra som helst och jag kan inte hjälpa att skratta varenda gång Sue (heter hon så? chearleader-tränaren iaf) öppnar munnen, hahah xD. Har sett 2 avsnitt nu och blir säkert ett till idag :D. Skulle ha åkt till kusinen men vet inte om det blir av, mamma verkade inte ha lust längre så blir nog bara en myskväll :). Var hungrig förut så tog en liten chokladbit och nu är jag proppmätt! Har choklad samma inverkan på er? För jag blir alltid proppmätt hur lite jag än äter! :O Aja nu vet ni det med ;). Haha nej nu ska jag hitta på något :) Ha en bra kväll alla fina:)
bort med denna äckliga, jävla snö ! Jag vill ha sommar nuuuu ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback