Godmorgon!

Vaknade för en timma sen drygt och sen det har jag bara suttit här och ätit frukost. Ska snart hoppa in i duschen och sen fixa mig och hoppas på att det blir bio idag så jag kan umgås med bästa Felicia på fredag :D. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det blir alltid något kul :D. Efter jag har duschat ska jag nog över till mormor en sväng och snacka lite med morfar om hur det blir på onsdagar. Som sagt så ska ju jag och Fillo börja träna på onsdagar och den slutar 7 och sen går det ingen buss förrän 9 och som ni också kanske har förstått så har jag världens snällaste morfar så ber jag snällt så kommer han nog och hämtar mig varje onsdag ! (A) :) Haha bortskämd, jag vet ;). Nej nu ska jag hoppa in i duschen som sagt. Ni får ha en superbra dag, kramis ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback