Godnatt !:)

Kvällen har spenderats framför tv med god mat och familjen :). Har sett VD, BB, sons of anarchy och 2 avsnitt av Glee xD. Riktig tvkväll blev det men måste ju vila upp mig för i morgon blir det jobb och sen jobbar jag ju i 4 veckor men bättre än skolan, för slipper ju läxor och prov :D(förutom APU-uppgift såklart ;)). Kom på idag att jag kommer missa melodifestivalen i morgon, menmen jag får se det på söndag.
Fan vrickade precis till handen på något konstigt sätt så fick avbryta mitt skrivande för att linda den. Gör skit ont i ett finger och när jag liksom spretar med fingrarna gör det jätteont mellan pekfingret och tummen så lindade det bara för att jag inte ska råka göra det i natt och ha skit ont i morgon !
Pappa skulle komma hit i morgon med så är lite stressad över hur jag ska hinna allt innan jag ska dra iväg och jobba. Men det ordnar sig nog :).
Nu blir det sängen så vi hörs i morgon(Y). Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback