Godnatt!

Ska dra mig mot sängen alldeles straxt för att läsa innan jag somnar. Bara hoppas på att jag får sova i natt och att hostan inte håller mig vaken! :S Hatar att hosta för man får verkligen ont i hela kroppen av ansträngningen och inte mist i huvudet för att man spänner sig när man hostar :(. Aja ikväll har jag fått i mig lite popcorn faktiskt ! Är själv förvånad men det smakade inte jättegott pga förkylningen. Fick i mig lite av soppan och bröd med så ja efter klockan 18 eller om det nu var 19 så har jag faktiskt ätit bra så kanske är på bättringsväg ändå även om det inte riktigt känns så. Nu blir det i alla fall sängen i hop på lite sömn. Godnatt ! <3
bjuder på en bild från förrförra helgen typ. Är ju inte roligt att ta bilder nu när man är sjuk så ni för nöja er med gamla ett tag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback