Halloj

Sitter och tittar på något program om VÄNNER på E!, lite intressant faktiskt eftersom att det är en serie man har växt upp med och som man fortfarande ser ibland. Har fått jobbig hosta med föresten, slem och äckligt i halsen så känner mig helt upphostad eller aa ni fattar när det gör ont i hela kroppen när man hostar. Snart blir det att käka, linssoppa (Y) Det första jag äter idag så tror jag kan få i mig ändå för börjar bli hungrig och soppa är ju bäst när man är sjuk :). Har inte druckit mer än det där glaset saft heller, usch fy på dig Ellinor! Får ju nästan skylla mig själv att jag har huvudvärk men faktiskt inte kul att äta och dricka när det inte smakar ngt ! Aja blir att vara hemma imorrn med och så får vi se hur det blir på torsdag och fredag, har ju rätt mycket i skolan men vad ska man göra? Kan ju inte rå för att jag är sjuk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback