Håltimme

Sitter i en datasal i skolan och har lite kul med Hedda och Sofia, vi har percis gjort våra val inför 2:an och 3:an. Alltså vad vi ska ha för kurser och ja förstavalen är böst men reservvalen suger men vad ska man göra ? :( Aja varje måndag har vi i allaf håltimme i en och en halvtimme typ och det känns inte så kul eftersom man hellre vill åka hem och sova typ. Men imorrn är det studiedag så inga sura miner ! Ikväll blir det som sagt mys med Bv, ska bli så skönt att sola så det är inte klokt, har fan inte gjort det sen i våras typ så det är dags. Men det behövdes inte för jag blev rätt så brun när jag var på öland och sen någon gång så fick jag ju nackspärr och vi gå på mediciner, värktabletter och smörja så då fick jag inte sola på typ 2 månader och sen blev det att det aldrig blev av men nu jävlar ta vi en tjugominutare tror jag :) Aja men vi hörs sen när jag kmr hem eller ikväll :) Ha en bra i skolan och självklart alla ni som är sjuka, lediga eller inte gå i skolan också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback