Hatar att vara ensam hemma!

Hade nästan lite småångest igår eftersom jag visste att jag skulle vara ensam hemma idag. Det får jag alltid så det var konstigt så. Men det finns ju många som tycker det är skönt att vara ensam hemma och visst, i 2 timmar kan vara skönt men sen blir jag så sällskapssjuk att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Har ju ingen att prata med och det är nästan jobbigast så sitter typ och snackar med Issa xD. Aja får hålla mig sysselsatt så kanske jag inte märker av det så mycket trots att de skulle komma hem rätt så sent. Det är inte det att jag är rädd att vara ensam det är bara att jag hatar det! Jag måste ha folk runt mig för att kunna vara glad annars blir jag lätt smådeprimerad. Idag har jag i alla fall badat en jätteskitig Issa (min hund :)) men det gjorde inte så stor skillnad, nackdelen med att ha en vit hund. Snart ska vi klippa klor och borsta päls med.
Hoppade över frukosten idag eftersom jag inte vaknade förrän halv 1 typ men har inte bestämt mig vad jag ska äta till middag än. Pannkakor, våfflor eller soppa men det är ju ett antal timmar kvar :). Men vi hörs när jag är uttråkad igen ;)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback