Jag hoppades att du skulle förstå men ändå visste jag att du inte skulle det. Jag hade rätt

Tänkte skriva ett sista inlägg bara när jag ändå inte har så mycket för mig. Borde väl egentligen ligga och sova men är inte trött eftersom jag tog sovmorgon idag och har vilat större delen av dagen. Blir inte skola i morgon heller trots allt, är inte 100% bra och vill inte smitta någon. Mamma skjutsar mig till skolan i morgon så jag bara kan hoppa in och hämta grejor så jag kan plugga i helgen. På ett sätt ser jag fram emot helgen och på ett sätt inte. Ser verkligen inte fram emot att plugga (vilket jag kommer få göra större delen av helgen) men ser fram emot att bara ta det lugnt och umgås med familjen:). Det var så himla länge sen jag gjorde det, har ju varit med mina underbara vänner de flesta helger och det är jäkla kul och mysigt det med men denna tänker jag ägna åt familjen, hoppas inte mina vänner kommer sakna mig allt för mycket ! Saknar dom massa för har inte träffat ngn av dom sen i lördags :O. Skulle ha jobbat i helgen med men blev inte så eftersom jag inte vill smitta någon.
BTW filmen var inte alls bra, handlade typ bara om hur han gav sitt liv till gud? Vilket det inte stod något om i innehållet menmen jag överlevde hela ;) Nu ska jag duscha. Godnatt ! <3
Mina tjejjor det :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback