Kvällsinlägg

Har inte hunnit blogga idag för jag har umgåtts och tagit hand om Jennifer medan mamma storstädade lite och så har jag pluggat, tittat på tv med mamma och duschat. Har alltså haft fullt upp men imorgon är det fredag och det är jag väldigt glad över ! Gud vad skönt det ska bli och framförallt att det sen bara är 5 dagar kvar till lov :D. Imorgon har jag ett prov med vilket jag haft idag med. Idag hade jag matteprov vilket gick sådär eftersom jag alltid får blackouter och slarvar på matteprov men tror på ett G iaf (Y). Imorgon har jag prov i svenska på satslära och det kan jag så det kommer nog gå kanoners. Vi har även engelskaläxa till imorgon men det klarar jag lätt :).
Ska gå och föna håret nu och sen ska platta det innan jag kryper ner i sängen:). Får se om jag hinner blogga imorgon för ska dra till linköping och sen så stannar jag där antingen till halv elva eller halv ett, får se hur kul det är :) På lördag kommer Hasses mamma hit för att för första gången träffa sitt lilla barnbarn så då blir det blir trevligt med god mat och sånt. Hon är så himla snäll och Jennifer har en jättebra farmor eller bästemor (norskt) som hon säger xD.
Bild från förrförra helgen :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback