Long distance

Nu är jag hemma :) eller aa kom hem för ett tag sen. Slutade vid 3 och orkade inte vänta på bussen så morfar kom och hämtade mig !(Y) ♥ Satte mig vid datorn direkt efter jag kelat och hälsat lite på Isabella, är så jäkla seg efter typ bara fyra och en halvtimmes sömn i natt ! Men Sofia och jag bestämde oss för att skippa pluggandet idag vilket känns bra, hon skulle nämligen till tandläkaren. Blir bara sola och film. Hade tänkt att sätta mig med lite plugg nu men orkar inte, får bli det imorrn istället då jag har hela dagen på mig :).
Sitter just nu och lyssnar på Bruno Mars ♥ och bara tar det lugnt, snart blir det käk för min mage kurrar xD vara asäcklig mat i skolan så blev knäckemacka. xD
Är det bara jag som inte kan få nog av denna überheta kille ? Rösten och utseendet ju :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback