Loooooooooooooooooov!

Fan vad glad jag är !:D Äntligen looov!:D Har tänkt varenda morgon denna vecka: "Nej fyfan jag stannar kvar i sängen och sover hela dagen istället" men nej jag var duktigt och släpa mig upp ändå!:) Känner mig lite trött men vet att jag kan sova hur länge jag vill i morgon !(Y)
Ikväll blir det en tripp till mjölby med Sofia och sen vidare till linköping med Emma för att träffa folk, låte ju kanon :). Ska bli skönt att slippa skolan i 5 veckor :) har ju APU efter lovet med. Såå skönt!
Nu blir det mat och sen kommer Sofia hit för fix så hinner nog inte blogga mer idag. Kom hem vid halv 2 så kommer nog inte orka sätta mig vid datorn då heller. Men vi hörs imorrn, kram ! <3
Bjuder på en bild från några helger sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback