Melodifestivalen-prat

Tyckte Danny, Swingfly och Pernilla var bäst. Dannys låt är en bra dans och tagglåt, tyckte att den hade bra beat och aa en festlåt helt enkelt. Swingfly hade ju skönaste beatet, bra låt och ja helt min stil så gillade den starkt :). Pernilla hade en bra lugnlåt som jag också gillade mycket men var kanske inte så mycket för Melodifestivalen, var nog lite för lugn för det.
Min morfars frisör eller ja nu hans föredetta frisör en artist och har sökt till Melodifestivalen flera ggr men inte kommit med konstigt nog. Lili och Susie har skrivit hans låtar som han sökte med till melodifestivalen men tydligen så var inte låtarna bra nog. Aja skulle vara jäkligt coolt om han kom med någon gång, Kevin heter han föresten :)
Nu ska jag titta på tv och sen blir det sängen, godnatt på er :)
bäst i kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback