rejäl sovmorgon!

Idag blev det en rejäl sovmorgon xD. Vaknade vid 12 typ av att Jennifer illvrålade så gick och trösta henne ett tag innan Hasse tog henne. Då låg jag kvar i sängen till halv 1 och läste och mornade mig. Menmen alla behöver sova ut ibland;). Har precis käkat frukost så snart ska jag dra på mig kläder och fixa mig lite och sen får vi se vad som händer. Skulle ju som sagt till mjölby idag men jag får se hur det blir med det. Sista dagen jag kan umgås med familjen det här lovet så kanske blir att stanna hemma ändå men vi får se som sagt.
Sa ju att jag skulle skriva lite om en viss bloggerska men känner att jag inte vill sänka mig till henne nivå. Som alla kanske redan har listat ut så är det Alexandra, det är ju liksom henne det varit mest prat om nu. Förr har jag tyckt, nej jag har inte tyckt så mkt om henne överhuvudtaget. Jag har läst hennes blogg typ dagligen och när hon provocerat har jag tänkt att det är ju hennes jobb, det är därför hon är så känd som hon är. När hon redigerar sina bilder och börjar med hennes barnmatsdieter så har jag bara tänkt att hon har dåligt självförtroende. Men nu har det förfan gått för långt! Precis i den sekund jag hörde samtalet mellan henne och Pascal så bestämde jag mig att jag aldrig mer kommer läsa hennes blogg. Hon är inte värd någon av dom som sitter och läser hennes blogg dagligen och hon är defintivt inte värd dom småtjejerna som ser henne som en förebild. Visst hon säger att de inte ska se henne som en förebild eftersom att hon inte är någon bra men småtjejer tänker inte så, de ser upp till henne och vill vara som henne. Jag tycker att hon är ute på hal is just nu och trots ursäkten hon skrev så har jag inte läst hennes blogg på ngr dagar, ser helt enkelt ingen anledning. Aja nu skrev jag ju lite ändå men jag kan helt enkelt inte tåla det hon gjorde!
Men nu ska jag fixa mig, see you later ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback